Το κατάστημα σχεδιάστηκε με την λογική μουσειακού χώρου μιας και εμπορεύεται αντικείμενα χρήσης τα οποία έχουν συνήθως σχεδιαστεί από γνωστούς διεθνώς ντιζάινερς και το BOD τα εμπορεύεται. Η πρόταση που υλοποιήθηκε απέβλεπε στην ανάδειξη των αντικειμένων σαν να πρόκειται για μουσειακά εκθέματα τονίζοντάς τα με τον ιδιαίτερο (κρυφό) φωτισμό που τοποθετήθηκε περιμετρικά αλλα και στην βάση κάθε εκθεσειακής επιφάνειας. Το αποτέλεσμα αυτού του σχεδιασμού δημιούργησε την αίσθηση αιώρησης των προς πώληση αντικειμένων τονίζοντας την μορφή τους κυρίως και όχι την μορφή των μόνιμων κατασκευών του καταστήματος. (Έτος 2008)